Translate my blog

čtvrtek 17. října 2013

Rozhovor se swap & postcrossačkou ;)

Uvažovala jsem jaký by jsem mohla udělat článek pro VÁS. Tu mě napadlo že udělám malý rozhovor s kamarádkou, která se taky věnuje swapu a postcrossingu. Snad se Vám bude líbit. Tady je...

Rozhovor s DENČOU...
↓↓↓↓↓↓↓↓
1. kde jsi k postcrossingu přišla?
Přivedla mě k němu kamarádka 

2. Co tě na postcrossingu a swapu baví?
Tak co se týče postcrossingu tak u toho mě baví ta různorodost pohledů, lidí, fantazií, myšlení, kultur a vše co je s tím spojené. A co se týče swapu na tom mě baví ta radost a splněné sny – tím myslím, když si vyberete pohlednici, kterou si přejete a swap Vám vyjde a pohlednice příjde. 

3. Kolik času a (zhruba) peněz do pohledů vkládáš?
Čas je různorodý, protože teprve začínám, a mám zatím dostupných jen osm pohlednic, které mohu posílat, takže když se to tak hezky sejde, posílám dvakrát do měsíce plný počet pohlednice. A co se týče peněz? Zatím mám odesláno 30 na oficiálním postcrosinngu a 31 přes swapy .Začala jsem s tím zhruba před třemi měsíci. Přesnou částku říct nemohu, protože některé pohlednice posílám za 30, jiné za 25. Ale zásobu pohlednic mám celkem velkou, ale to asi každý, kdo se do toho zakousne a nepustí ;) 

4. Které druhy pohledů se ti líbí a kterým dáváš přednost?
Líbí? Nejde říct, že se mi nějaké nelíbí ;) jsem ráda za každý pohled, který navštíví mou schránku, protože v každém je trocha času, který někdo obětuje. V každém pohlednici je kouzlo a prozrazuje něco o člověku samotném. Ale, miluji pohledy, které vystihují tu danou zemi, ať už nějakou budovou či nějaký krásný park, nebo moře. My v České republice moře nemáme a tak se to snažím aspoň takhle kompenzovat 

5. Pomáhá ti v něčem posílání pohlednic? 
Ano pomáhá mi. Tak třeba v zdokonalování angličtiny, slovní zásoby hlavně. Mnoho lidí píše kolikrát o sobě a svých koníčcích nebo o svém městě. Dále poznávám jinou kulturu, nebo místa, které jsem nikdy neviděla a jsou důležitá ;)



Moc děkuji Denči, která mi poskytla možnost udělat rozhovor.


Žádné komentáře:

Okomentovat